Pages

Friday, December 25, 2009

Penghargaan Pelajar Cemerlang UPSR SRABSID

DUNGUN 24 Disember Khamis - Seorang pelajar cemerlang UPSR 2009 yang memperolehi keputusan 5A telah menerima kunjungan ADUN Sura, Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli.Beliau adalah di antara pelajar cemerlang dari Sekolah Rendah Agama Besepadu, Sultan Ismail Dungun.



Sekolah Rendah Agama Bersepadu (SRAB) Terengganu yang dibangunkan semasa kerajaan PAS memerintah, telah ditutup ‘secara rasminya’, bersama berakhirnya penggal persekolahan tahun 2009 baru-baru ini.Lanjut boleh dibaca disini.


ADUN Sura merangkap YDP PAS Kawasan Dungun diiringi oleh AJK PAS Cawangan Balai Besar dan Wakil PEMUDA DUN Rantau Abang turut hadir menemui pelajar tersebut.
 


Adik Anis Nazihah bt Zaki menerima sumbangan dari ADUN Sura, Us Wan Hassan Mohd Ramli bersama SU PAS Cawangan Balai Besar. Adik Anis Nazihah akan meneruskan pembelajaran ke Sekolah IMTIAZ yang mana telah diasaskan semasa pemerintahan PAS 1999-2004  yang lalu.

Pelajar tersebut telah menerima ucapan tahniah dan sumbangan peribadi daripada ADUN Sura dan PAS Cawangan sebagai penghargaan di atas kejayaan masing-masing.

Sebelum ini, beberapa orang pelajar cemerlang UPSR di DUN Sura seramai 76 orang turut dikunjungi oleh ADUN Sura .Lihat di sini.

Dan untuk makluman juga seramai Tiga (3) pelajar dari SRABSID di DUN Rantau Abang juga telah mendapat 5A masing-masing di Cawangan Pulau Serai dan Cawangan Batu Putih.Tahniah dan syabas kepada semua pelajar, moga kecemerlangan ini dapat diteruskan di Sekolah Menengah akan datang.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...