Pages

Friday, December 23, 2011

Salah Guna Papan Iklan

23 Disember 2011; Papan iklan yang terletak di hadapan sebuah sekolah di Dungun telah disalahgunakan oleh bekas wakil rakyat UMNO. Ini kerana ia mengambil kesempatan menggunakan papan iklan ini untuk menjemput orang ramai ke majlis perkahwinan anaknya sedangkan majlis ini hanyalah bersifat peribadi. Sebelum ini, papan iklan ini digunakan untuk memberi maklumat kepada orang ramai mengenai kursus-kursus yang ditawarkan oleh IPTA@IPTS serta peluang pekerjaan kepada penduduk sekitar Dungun.
 
Yang menjadi persoalan adalah mengapa banner macam ini boleh dipasang di sini sedangkan papan iklan ini digunakan untuk memberi maklumat kepada penduduk di sini bukannya digunakan dalam hal-hal yang bersifat peribadi.

1 comment:

MohdRahma said...

Hek'eleheleheleh..Ok la tu perrr, Walaupun berbentuk peribadi tp mesejnya utk d sampaikn pada umum jugak kn, ini pun nk kecoh ker..cari kes laen ler yg best2 sket woii..dah d jemput makan kenduri tu g je lah.., jemput satu Dungun tu..dahlah x bersyukur, komplen plak lg..wahahahaa. >>peaces no war<<

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...