Pages

Monday, February 22, 2010

SUKANEKA KELUARGA UPU GONG PASIR


ASSALAMUALAIKUM

TAMAN RAKYAT JAYA,SABTU- Alhamdulillah ,Sukaneka PAS UPU Gong Pasir telah berjaya diadakan di Padang Permainan taman Rakyat Jaya.

Ustaz Azman Shapawi Abd Rani selaku Timbalan Ketua Pemuda PAS Pusat,turut hadir bagi meraikan masyarakat setempat .

Ustaz Azman Shapawi berkata, "beliau bangga kerana sambutan amat memberangsangkan daripada penduduk sekitar UPU Gong Pasir dan mengharapkan agar PAS dapat mendekati masyarakat melalui program yang seumpama ini".


Beliau yang juga Penasihat PAS MTD Rantau Abang turut menyampaikan hadiah kepada para pemenang sukaneka yang terbahagi kepada tiga kategori.




Acara muslimin yang dijalankan adalah tendang bola gol kecil, lempar bola takraw ke dalam jaring dan hoki gol kecil.

Manakala acara muslimat adalah bowling kelapa, pancing botol dan tiup belon.






Acara kanak-kanak pula adalah bawa bola ping pong dalam sudu,lempar bola takraw dalam jaring dan tiup belon.



Manakala itu pula Pengarah MTD Rantau Abang Tuan Haji Alias Harun mengucapkan terimakasih kepada penduduk sekitar Taman Rakyat dan Gong Pasir yang turut hadir memeriahkan sukaneka tersebut.

Beliau mengharapkan agar PAS berjaya untuk menarik sokongan dengan usaha yang seumpama ini dimasa akan datang, ini kerana PAS adalah sebuah Parti yang mempejuangkan Islam dengan dakwah bukan semata-mata politik,tambahnya.

Sempena Ops Al-Falah ini juga Tuan Haji Alias Harun mengharapkan agar semua ahli di UPU memberi komitmen bagi menjayakan Kempen Berstrategik Daftar Pemilih bagi memantapkan jentera parti dalam PRU ke 13 yang akan datang.
















No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...