Pages

Wednesday, February 17, 2010

PERSIAPAN AKHIR OPS AL-FALAH KALI PERTAMA DUN RANTAU ABANG

SALAM UKHUWAH,



Persiapan akhir untuk program Ops Al-falah peringkat MTD Rantau Abang telah sampai kepada hujungnya sebelum tarikh 18hb hingga 20 hb Februari 2010 nanti.

Pengarah MTD Rantau Abang,Tuan Hj Alias Harun berkata sebanyak tiga
(3 )Markaz Satelit diwujudkan untuk Operasi kali ini.

UPU Gong Pasir yang menjadi "pilot" kepada UPU lain dalam DUN Rantau Abang telah menyusun berbagai program termasuk ziarah,sukaneka,ceramah umum,ceramah kelompok,kuliah maghrib dan subuh dan tidak ketinggalan tayangan LCD.

Pemuda Rantau Abang berperanan sebagai pengendali sukaneka dan jejak pemuda,tambahnya lagi.

Acara sukaneka terbahagi kepada tiga iaitu muslimin,muslimat dan acara kanak-kanak  akan diadakan di Taman Permainan Bersebelahan Surau Taman Rakyat Jaya.

Tiket cabutan bertuah akan diberikan kepada orang ramai yang hadir pada acara sukaneka tersebut,demikian sumber dari Pemuda DUN Rantau Abang,Saudara Tarmimi .

Semua cawangan dalam DUN Rantau Abang akan menjadi tenaga bantu kepada 3 markaz satelit yang diwujudkan tersebut terdiri daripada 21 cawangan kesemuanya.

Ketua Penerangan ,Saudara Shafie Agil memberitahu bahawa ceramah umum akan diadakan di Gong Pasir Kiri 2 berhampiran rumah ADUN Paka.

Ini akan memberi kesan kepada pengundi di sekitar kawasan tersebut yang terdiri daripada pelbagai lapisan masyarakat.

Ceramah akan membabitkan Ustaz Azman Shapawi Abd Rani selaku Timbalan Ketua Pemuda PAS Pusat,YB Ustaz Wan Hassan Mohd Ramli,ADUN Sura dan juga penceramah jemputan Us Khairul Ikhwan Zaki.

Dalam perjumpaan bersama petugas ,Tuan Haji Alias Harun mengharapkan objektif untuk mengadakan program Ops Al-Falah ini akan memberi semangat motivasi kepada petugas parti untuk menghadapi PRU ke 13 nanti.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...