Pages

Thursday, January 28, 2010

KEBAKARAN DI CAWANGAN PAS BALAI BESAR-DUN RANTAU ABANG


Assalamualaikum wbrt.

Balai Besar,Dungun - Satu keluarga terdiri daripada seorang nenek ,anak serta menantu dan dua cucu tinggal sehelai sepinggang setelah rumah mereka dijilat api pada pukul 1 tengahari tadi.kejadian malang ini menimpa sewaktu Razlan b mohamad keluar bekerja sebagai tukang rumah,manakala isteri dan dua anak mereka yang masih kecil dan ibu beliau sempat menyelamatkan diri sewaktu kejadian tersebut.


Nik Ngah dan Razlan Mohammad







Anggaran kerugian adalah sekitar RM 50,000.Menceritakan semasa kejadian Nik Ngah bt Jusoh beliau sempat merangkak keluar dan tidak sempat menyelamatkan harta benda termasuk dokumen penting keluarga beliau.Ini kerana beliau menghadapi  sakit lutut  sejak sekian lama.







Pihak bomba memaklumkan bahawa siasatan akan dijalankan dalam masa 2 hari bagi menentukan punca sebenar kejadian.


Kepada pihak yang sudi untuk menderma bolehlah salurkan menerusi PAS Cawangan Balai Besar atau pun terus kepada keluarga tersebut di Alamat :-


No 159,Jalan Balai Besar ,23000,Dungun .Terengganu.


Selepas asar tadi beberapa orang Ahli PAS Cawangan telah berkesempatan untuk menziarahi keluarga tersebut.Timbalan ketua merangkap Ketua Kebajikan PAS Cawangan Balai Besar telah sudi menyampaikan sedikit sumbangan kepada keluarga berkenaan.




Pada waktu yang sama pihak muslimat cawangan juga berkesempatan hadir untuk menziarahi keluarga tersebut dan menyampaikan sumbangan mereka.







Ketua Muslimat Cawangan Balai Besar bertanya khabar dengan Isteri Saudara Razlan Mohammad

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...