Pages

Wednesday, October 14, 2009

CATATAN PERJALANAN BAGAN PINANG

SALAM UKHUWAH,

Alhamdulillah pada tanggal 8hb Okt 2009 satu kumpulan terdiri daripada Bendahari,Ketua Penerangan dan 4 orang AJK MTD Rantau Abang telah berkesempatan untuk hadir menginfaqkan tenaga di PRK N31 Bagan Pinang ,Negeri Sembilan.Rombongan turut disertai oleh sekumpulan PEMUDA terdiri daripada SU DPPKD dan Timbalan Ketua UPM MTD Rantau Abang dan juga Bendahari UPM MTD,selain daripada 2 orang pemuda cawangan.


HENTIAN PERTAMA MAKAN SOUP EKOR DI CHERATING

Kumpulan 2 buah kenderaan seramai 11 orang telah memulakan perjalanan pada pukul lebih kurang 11 malam melalui lebuhraya LPT dan seterusnya melalui KL.Tiba di Bagan Pinang lebih kurang pukul 5 pagi,Alhamdulillah sempat sembahyang subuh di Masjid Lama Teluk Kemang yang menjadi tempat penginapan dan pusat operasi untuk kontigen Terengganu.


MASJID LAMA TELUK KEMANG, TEMPAT PENGINAPAN KONTIGEN TERENGGANU


ROMBONGAN SEMPAT SENYUM WALAU PUN LETIH

Berkesempatan untuk mengikuti kempen yang dijalankan oleh Kontigen Terengganu amat bermakna dan berguna sebagai bekalan untuk menghadapi PRU 13 yang akan dijangka sengit pada tahun 2013 akan datang.



BAHAN KEMPEN UNTUK EDARAN KEPADA PENGUNDI BAGAN PINANG


KONTIGEN MTD RANTAU ABANG BERSIAP SEDIA UNTUK BERTUGAS DI UPU TELUK KEMANG

BBQ PEMUDA DI PANTAI TELUK KEMANG PADA MALAM 9 OKT 2009



KEMPEN RUMAH KE RUMAH HARI TERAKHIR SEBELUM PEMBUANGAN UNDI DI PERUMAHAN KOS RENDAH TELUK KEMANG PADA 10 OKT 2009


Walaupun kempen di Bagan Pinang agak panas dicemari kempen ugut,samseng dan juga membakar bendera dan juga banner oleh Umno,petugas tetap menjalankan tugas yang diamanahkan demi Islam yang diperjuangkan.

ROMBONGAN DI DEPAN SALAH SATU BANNER YANG DIBAKAR OLEH SAMSENG UMNO

KEMPEN TERAKHIR DI SEPANJANG JALAN PANTAI TELUK KEANG-PORT DICKSON

Semoga apa yang dicurahkan di PRK bagan Pinang akan menjadi kenangan yang abadi dan dianugerahkan pahala yang setipal oleh Allah SWT,Insya Allah.

Jumpa lagi di PRK yang lain pula

Wassalam

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...